Aktualności

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

AUTOPART to firma, która oferuje stały dostęp do innowacyjnych technologii, nowoczesny  park maszynowy i optymalne rozwiązania biznesowe. Dzięki temu, jesteśmy elastyczni nie tylko w zakresie dostaw ale i w warunkach współpracy. Docenili to nasi partnerzy, którzy są z nami od wielu lat i razem z nami dynamicznie się rozwijają. Tempo zmian rynkowych sprawia, że klienci poszukują alternatywy, poszukują czegoś nowego. Tu właśnie jest dla nas miejsce.

Mocno rozbudowana sieć sprzedaży pozwala nam elastycznie reagować na potrzeby klientów w zakresie dostaw, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Wymontowywanie akumulatorów

  • Upewnić się, że hamulec ręczny jest zaciągnięty, a dźwignia zmiany biegów znajduje się w położeniu neutralnym lub parkowania. Wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne i wyjąć kluczyki z wyłącznika zapłonu. Uwaga: w niektórych samochodach drzwi zablokują się automatycznie po odłączeniu akumulatora, i z tego względu kluczyki należy zabrać z samochodu. Należy również odłączyć wszystkie alarmy nie instalowane przez producenta samochodu.
  • Sprawdzić, czy gniazdo zapalniczki działa. Jeśli nie działa, przełączyć kluczyk zapłonu w położenie pomocnicze. Zainstalować urządzenie do podtrzymywania pamięci komputera pojazdu (CMS).
  • Odłączyć najpierw od akumulatora przewód połączony z masą pojazdu (w nowoczesnych samochodach jest to biegun ujemny akumulatora). Może to spowodować utratę nastaw zapisanych w pamięci komputera samochodu – należy skorzystać z instrukcji obsługi samochodu.
  • Odłączyć przewód od bieguna dodatniego akumulatora. Jeżel i zainstalowane zostało urządzenie CMS, przewód ten pomimo zestaw koralików odłączenia będzie znajdował się pod napięciem. Aby uniknąć zwarcia z masą pojazdu, na końcówkę przewodu należy założyć izolator, np. rękawicę gumową.
  • Usunąć elementy mocujące akumulator w pojeździe. Akumulatory Szczecin

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Historia firmy Yuasa sięga roku 1910, kiedy to Hichizaemon Yuasa uruchomił we własnym domu niewielkie laboratorium badawcze i rozpoczął prace mające na celu opracowanie wielokrotnie ładowalnej baterii kwasowej.

Pięć lat prac przygotowawczych zaowocowały uruchomieniem w Osace niewielkiej fabryki akumulatorów, która otrzymała nazwę Yuasa Iron Works i bardzo szybko się rozwijała. Już w 1921 roku Yuasa była głównym producentem akumulatorów o podwyższonej trwałości i odporności, przeznaczonych dla wojska, marynarki wojennej, a głównie łodzi podwodnych dla większości armii na świecie (w tym także, co ciekawe, armii USA).

Kolejnym znaczącym etapem w rozwoju firmy było pojawienie się w 1927 roku w Japonii fabryki Forda – konstruktorzy YUASY bardzo szybko opracowali serię akumulatorów przeznaczonych do stosowania w samochodach, a dzięki ich wysokiej jakości i stosunkowo prostej obsłudze YUASA stała się głównym dostawcę akumulatorów dla koncernu Ford Motors.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

30 lat temu akumulatory w znacznym stopniu traciły wodę i użytkownicy byli zmuszeni sprawdzać co tydzień poziom kwasu. Współczesne, akumulatory bezobsługowe nie wymagają dodawania wody przez cały okres eksploatacji w normalnych warunkach. Jednocześnie czas bezawaryjnej eksploatacji zwiększył się dwukrotnie z 2 do 4-5 lat. W przeszłości kratki akumulatora wykonywane były ze stopu ołowiu z 10% dodatkiem antymonu. Zadaniem antymonu było zapewnienie sztywności kratki, ponieważ czysty ołów jest zbyt miękki. Niestety, cześć antymonu rozpuszczała się w kwasie, co było przyczyną utraty wody przez akumulator.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Od roku 2012 emisja CO2 w nowo rejestrowanych samochodach osobowych nie może przekroczyć 130 g CO2/km. Normy emisji CO2, będą systematycznie zaostrzane do 95g CO2/km w 2020 roku. W związku z tym, rosła będzie ilość nowych samochodów wyposażonych w System Start/Stop, pozwalający na oszczędność paliwa oraz zmniejszenie emisji CO2 nawet o 10%. Dynamiczny rozwój rynku samochodów w Europie, spowoduje że w roku 2015 100% nowych samochodów będzie wyposażonych w System Start/Stop.

 Jak dobrać odpowiedni akumulator do łodzi?
Previous Next Play Pause